tiistai 8. elokuuta 2017

Viimeisiä päiviä viedään

Kohta palataan taas kouluun. Enään huominen päivä jäljellä ja sitten mä oon jo koulussa. Kesäloma 2017 on nyt vietetty. Kesä meni taas tosi nopeesti. Ihan hyvä kesäloma tuli tänä vuonna vietettyä. Muistoja jäi loppuelämäksi muisteltavaksi. Nyt on sitte aika palata kouluihin. Jotkut palaa vanhaan kouluun ja jotkut taas alottaa uudessa koulussa.
Mä alotan tänä vuonna aivan uudessa koulussa. On aika siirtyä toiselle asteelle opiskelemaan. Mulla on edessä jännittävä päivä torstaina. Meen ihan yksin uuteen kouluun. Kyllä mä siitäkin alkujännityksestä selviän. Toinen päivä on sitten jo helpompi. Käännän uuden sivun mun elämässä. Alotan virallisesti sosiaali- ja terveysalan opiskelut torstaina. Vihdoinki! On kiva palata ihmisten joukkoon.

Tää ja huominen päivä, sitten on loma virallisesti ohi. Katon kelloa ja seuraan sen liikkuvia viisareita. Tunnit lyhenee minuutti minuutilta. Nautin vielä kun voin. Kohta alkaa taas arki, aikaset herätykset sekä kylmät syys päivät. Syksy alkaa pikkuhijaa tulemaan lähemmäs ja työntää kesän pois, mutta ei vielä mietitä sitä. Nautitaan vielä hetki kesästä ja sen pienestä lämmöstä.

Millon teillä alkaa koulu ja mille luokalle te meette?

Joitain kuvia mun kesälomalta:
Tää kuva on otettu Maltalla meijän hotellihuoneessa.

Tää taas on otettu Heinolassa.

Tein yhtenä päivänä haloista nuotion meijän grilliin.

Paistoin myös samana iltana vaahtokarkkeja.

9 kommenttia

  1. Varmasti jännittävää aloittaa uudessa koulussa ilman tuttuja opettajia tai kavereita. Uskon kuitenkin, että koulusi aloitus sujuu hyvin.

    Itse valmistuin lukiosta viime keväänä ja tää tuleva vuosi kuluu mulla lapsen kanssa kotona, sillä hän syntyy tässä elokuun aikana. Tuntuu omituiselta ehkä jopa hieman tylsältä, kun ei tarvitse lähteä kouluun. Toisaalta mulla ei ole minkäänlaista aavistustakaan siitä, mitä haluan opiskella joko yliopistossa tai ammattikorkeakoulussa. Saanpa ainakin aikaa pohtia, mitä elämältäni haluan.

    https://nauruaitkua.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia! Uuteen kouluun meneminen on kyllä aina jännittävää, itsellänikin se edessä syyskuun alussa, kun aloitan yliopistossa. Mutta kyllä siitä selviää ja nopeasti hommat alkaa rullaamaan omalla painollaan :)

    http://fiiaelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Nii ainahan se on jännittävää :)

      Poista
  3. Kivoja kuvia! Mä itseasiassa valmistuin tänä keväänä lähihoitajaksi ja aloitan parin viikon päästä työt päiväkodissa. Oon tosi innoissani siitä, mutta toisaalta jännittää! :D Tsemppiä sulle uuteen kouluun ja opiskeluihin :)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai kiva! Onneks se on tervettä jännitystä. Se menee ohi parissa päivässä, kun huomaa että ei oo mitään jännitettävää. Ja kiitos paljon :)

      Poista
  4. Mun koulu alkaa vasta syyskuussa, eli vielä melkein kuukausi lomaa jäljellä! Oon tosin töissä että varsinaista lomaa mulla ei oo, mutta ei oo tarvinnut mennä kouluun kuitenkaan! :) Tsemppiä koulun alkuun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Saat kuitenkin vielä kerätä voimia kouluun.

      Poista
  5. Tsemppiä!♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

© Diary of life
Maira Gall