keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Muistojenlaatikko 2017




Päätin tänä vuonna tehdä tälläsen muistojenlaatikon, jonne laitan huomion arvoisia päiviä muistiin. Voin sitten vuoden lopussa muistella tätä vuotta. Oon ennenkin tehny tälläsen laatikon (toi on oikeesti purkki), mutta siitä on aikaa. Tää on kiva tapa muistella vuotta. Tolla tavalla muistaa vuodesta kaikki tärkeet päivät.

Tein ton muistojenlaatikon vanhaan karkkipurkkiin. Mä halusin tehä sen tohon purkkiin, koska se oli niin kivan värinen. Sen voi oikeestaan tehä mihin haluaa. Pieni pahvilaatikko toimii myös todella hyvin. Sen voi koristella sitten kauniiks. Mä en oo koristellu tota mun purkkii mitenkään, koska mun mielestä se on tosi hyvä tollasenaan. Sinne laatikkoon sitte laitetaan lappuja jossa lukee päivämäärä sekä se tärkee päivä.

Mulla on vasta kolme lappuu purkissa, koska tänä vuonna ei oo vielä ehtiny tapahtuu juuri mitään. En vielä kerro mitkä ne muistot on. Ajattelin sitten vuoden lopussa avata ton purkin ja kertoo tänne blogiin mitä kaikkee mun vuodessa on tapahtunu. Yritän tallettaa jokaisen tärkeen muiston tohon purkkiin. Toivottavasti muistaisin laittaa ne päivät tonne.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

© Diary of life
Maira Gall